szolgáltatás típusa

Belső kontrollrendszer

2. Belső kontrollrendszer működtetésével összefüggő koordinálási feladatok ellátása

Koordinációs tevékenységem biztosítja a szervezeti egységek bevonását és támogatja a szervezet vezetőjét a belső kontrollrendszer megfelelő kialakításában, működtetésében és fejlesztésében.

A koordináció a belső kontrollrendszer mind az 5 elemének működtetésével kapcsolatos feladatokra (pl.: belső szabályzatok aktualizálása, munkaköri leírások tartalma, munkaköri átadás-átvétel dokumentációja, vezetői megbízások pályáztatása, teljesítményértékelés, ellenőrzési nyomvonalak, integrált kockázatkezelés végzése, ellenőrzési tevékenységek feladatkörök szétválasztása, mutatószámok elemzése, intézkedési tervek megvalósítása, vezetői nyilatkozat elkészítése) vonatkozóan az alábbiakat jelenti:

  • Információt kérek be
  • Információt és feladatot továbbítok
  • Megbeszélést tartok
  • Munkacsoportot alakítok ki
  • Munkacsoport megbeszélést hívok össze
  • Rögzítem a megbeszélteket és azok eredményeit
  • Részanyagokat gyűjtök össze és azokat egységes anyaggá dolgozom össze
  • Dokumentumokat állítok össze, azokat megküldöm véleményezésre és véglegesítem, felterjesztem jóváhagyásra, valamint az érintettekkel megismertetem
További szolgáltatásaim
Cikkek, tippek a blogból
Referenciák
Copyright © 2024 Minden jog védve
Top cross